Λιτόχωρο – Γκόλνα – Καστάνα – Λιτόχωρο

Διάρκεια: 5 ώρες

Υψομ. Διαφορά: 500-1000-350 μ.
Διαδρομή εύκολη
Μήκος: 11,7 χλμ.

Ακολουθώντας το δρόμο που οδηγεί από το Λιτόχωρο στον Άγιο Ιωάννη, φθάνουμε σε μια χαρακτηριστική διασταύρωση. Στρίβοντας αριστερά οδηγούμαστε στον Άγιο Ιωάννη και δεξιά στον Προφήτη Ηλία. Από τη διασταύρωση ξεκινάει ανηφορικό μονοπάτι, το οποίο σε περίπου μία ώρα καταλήγει στην περιοχή «Γκόλνα».

Από τη θέση αυτή μπορούμε ν’ απολαύσουμε την καταπληκτική θέα των ψηλών κορυφών, αλλά και του φαραγγιού του Ενιπέα.

Συνεχίζοντας με βορειοδυτική κατεύθυνση, το μονοπάτι κατηφορίζει ώσπου συναντάει μετά από αρκετή ώρα το Ε4, το μονοπάτι που συνδέει το Λιτόχωρο με τα Πριόνια, το οποίο ακολουθούμε ανατολικά για επιστροφή στο Λιτόχωρο.

Η διαδρομή είναι σχετικά εύκολη και μας προσφέρει μια μικρή γεύση του Ολύμπου, καθώς συνδυάζει τη θέα των κορυφών, με τη διάσχιση μέρους του φαραγγιού του Ενιπέα.

Για όλες τις πεζοπορικές διαδρομές του Ολύμπου, μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες από τα ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ